رشته های دانشگاه آزاد تهران غرب 99
نوشته شده توسط : مشاور ارشد

رشته های دانشگاه آزاد تهران غرب 99

رشته های دانشگاه آزاد تهران غرب 99 مشخص شد. داوطلبینی که قصد  ثبت نام در دانشگاه تهران غرب را دارند میتوانند در زمان مشخص شده اقدام به ثبت نام نمایند. رشته های دانشگاه آزاد تهران غرب از طریق سامانه در دفترچه دانشگاه آزاد منتشر میشود و شما میتوانید با ورود به سامانه azmoon.org  و دانلود دفترچه از این رشته ها مطلع شوید. متقاضیان عزیز رشته های دانشگاه تهران غرب بر اساس شرط معدل دانشگاه نمیباشد.

 رشته های بدون آزمون دانشگاه آزاد تهران غرب

رشته های بدون آزمون دانشگاه آزاد تهران غرب (استان تهران)

در مطلب زیر با دانشگاه آزاد تهران غرب، اهداف و فعالیت های مهم آن آشنا می شوید و  لیست رشته های بدون آزمون دانشگاه آزاد تهران غرب را  مشاهده می نمایید.

لازم به ذکر است جهت انتخاب رشته دانشگاه آزاد و پذیرش در دانشگاه های آن، داوطلبین می توانند از طریق ثبت نام با آزمون دانشگاه آزاد و ثبت نام بدون آزمون دانشگاه آزاد اقدام نمایند. علاقه مندان به انتخاب رشته ریاضی، انتخاب رشته تجربی، انتخاب رشته انسانی و انتخاب رشته زبان های خارجی و هنر در رشته های با آزمون دانشگاه آزاد، می توانند پس از اعلام نتایج کنکور 99، در صورت مجاز شدن دفترچه انتخاب رشته دانشگاه آزاد را جهت بررسی و انتخاب رشته های مورد نظر خود مطالعه نمایند.  در ثبت نام بدون آزمون دانشگاه آزاد نیز داوطلب می تواند پس از مطالعه دﻓﺘﺮﭼـﻪ راﻫﻨﻤﺎي ثبت نام رشته های بدون آزمون دانشگاه آزاد نسبت به انتخاب رشته و تکمیل فرم تقاضانامه جهت پذیرش در دانشگاه آزاد اقدام نماید.

 

معرفی دانشگاه آزاد تهران غرب

 

دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران غرب از 12 بهمن ماه 1373 با عنوان مؤسسه فنی و آموزش عالی سما وابسته به دانشگاه آزاد اسلامی فعالیت خود را آغاز و در همان سال به صورت تمام وقت در رشته کاربرد کامپیوتر در مقطع کاردانی ناپیوسته دانشجویان علاقه مند را جذب کرد. این واحد با افزایش جذب دانشجو درمقطع کاردانی و کارشناسی، در سال 1378 به واحد تهران سما تغییرنام یافت. آموزشکده فنی و حرفه ای دخترانه تهران سما در سال 1382 و آموزشکده فنی حرفه ای پسرانه تهران سما در سال 1383  با ظرفیت جذب دانشجو در مقطع کاردانی ناپیوسته بعنوان زیر مجموعه ایی از این واحد دانشگاهی تاسیس شدند. سرانجام در سال 1385 واحد تهران سما از سازمان سما جدا شد و به عنوان یک واحد مستقل فعالیت خود را ادامه  داد و یک سال بعد به طور رسمی به نام دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران غرب تغییر نام داد.

در ابتدا برخی رشته های علوم انسانی و فنی و مهندسی در مقطع کارشناسی به رشته های واحد تهران غرب افزوده شدند و پس از آن تا سال 1390 این واحد توانست ضمن تکمیل رشته های فنی و مهندسی، مدیریت و علوم انسانی نسبت به جذب کادر هیأت علمی مجرب و ارتقای هرم علمی این واحد دانشگاهی اقدام کند.

در سال 1393 دانشگاه آزاد تهران غرب توانست فضای آموزشی خود را گسترش دهد. از جمله اینکه در همان دوران دو دانشکده هنر و معماری و دانشکده مدیریت تاسیس شدند و رشته گرایش های کارشناسی این دانشکده ها، در مقطع تحصیلات تکمیلی، در 18 رشته گرایش دکتری و 71 رشته گرایش کارشناسی ارشد اقدام به جذب دانشجو کردند. بدین ترتیب تا پایان سال 93  تعداد دانشجویان این دانشگاه به بیش از 10000 نفر افزایش یافت.

دانشگاه آزاد تهران غرب در طی سال های بعد در جهت گسترش فضای آموزشی، اصلاح و توسعه ساختار اداری و تکمیل نیروی انسانی، تجهیزات آزمایشگاهی و کارگاهی و زیر ساخت های فن آوری اطلاعات، گسترش رشته گرایش های تحصیلات تکمیلی، راه اندازی مراکز تحقیقاتی و رشد، برقراری روابط و همکاری با مراکز صنعتی و پژوهشگاه ها تلاش چشمگیری داشت.

به همین دلیل دانشگاه آزاد تهران غرب با دارا بودن قریب 16000دانشجو در مقاطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری در رشته های فنی و مهندسی،  مدیریت،  هنر و معماری و علوم انسانی ، 191 عضو هیأت علمی، بیش از 40 آزمایشگاه و کارگاه،  دو مرکز تحقیقاتی و مرکز رشد،  به عنوان واحد دانشگاه آزاد اسلامی پیشرو نه تنها در استان تهران بلکه در سطح کشور شناخته شد.

همچنین این واحد سعی دارد با جذب دانشجویان نخبه در مقاطع تحصیلات تکمیلی، تکمیل هرم هیات علمی از طریق جذب اساتید مجرب، جوان و نخبه، توسعه فضای آموزشی و آزمایشگاهها و کارگاهها، ارتقا و بروز رسانی زیرساخت فن آوری اطلاعات، توجه به کیفیت امورآموزشی- پژوهشی،  توسعه ارتباط با مراکز صنعتی و پژوهشی، تقویت کارآفرینی، استقرار و حمایت شرکت های نوپا و تشویق و ترغیب اساتید و دانشجویان در این راستا در جهت رشد و شکوفایی هر چه بیشتر خود گام بردارد.

جهت اطلاع دقیق از رشته های دانشگاه آزاد تهران غرب 99 ، لیست رشته های بدون کنکور تهران غرب ، شهریه دانشگاه آزاد و همچنین نحوه پذیرش در دانشگاه تهران غرب با مرکز مشاوره ایران تحصیل تماس بگیرید

9099072952 سراسر کشور  9092305587 ( استان تهران) پاسخگویی از 8 صبح الی 1 شب حتی ایام تعطیل .

 

ثبت نام بدون آزمون دانشگاه آزاد تهران غرب

 

دانشگاه آزاد اسلامی هر ساله در دو نوبت مهر و بهمن دانشجو می پذیرد. ثبت نام بدون آزمون نوبت اول (مهر ماه) در اواسط مرداد ماه و ثبت نام بدون آزمون نوبت دوم (بهمن ماه) در دی ماه انجام می شود. پذیرش بدون آزمون دانشجو در دانشگاه آزاد در دو مقطع کاردانی و کارشناسی پیوسته و ناپیوسته است که متقاضیان با مطالعه لیست رشته های بدون آزمون دانشگاه آزاد تهران غرب و سایر دانشگاه ها در هر کدام از مقاطع می توانند نسبت به انتخاب رشته های مد نظر خود اقدام نمایند.

دانشگاه آزاد تهران غرب تنها در بعضی از رشته ها بدون برگزاری آزمون و بر اساس سوابق تحصیلی علاقه مندان، دانشجو می پذیرد و علاقه مندان می توانند با مطالعه لیست رشته های بدون آزمون دانشگاه آزاد تهران غرب ، پرکردن فرم تقاضانامه و ارائه مدارک لازم، در رشته های دلخواه خود ثبت نام نمایند.

 

خلاصه مقاله : در این مقاله قصد داشتیم تا شما را با دانشگاه آزاد تهران غرب آشنا کنیم و راهنمایی های لازم را ارائه دهیم. داوطلبینی که قصد ثبت نام در دانشگاه آزاد بدون کنکور را دارند توجه داشته باشند که زمان ثبت نام را از دست ندهند چرا که ثبت نام فقط به صورت الکترونیکی بوده و در صورت بسته شدن سامانه هر گونه اقدام به صورت حضوری بی پاسخ خواهد ماند.

 منیع : رشته های دانشگاه آزاد تهران غرب 99





:: بازدید از این مطلب : 263
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 11 آذر 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: